Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτοσυκλετών Zontes στην Ελλάδα.
 
ΦόρουμEventsΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
» T 310 και χωμα
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΣήμερα στις 5:36 pm από hannibal

» Μπαγιαζιερες R310 και R1 310
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΧθες στις 5:15 pm από SelfguardX

» Προβολάκια για Zontes T310
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Μαρ 31, 2020 8:39 pm από Konstantinos

» ιδεες για τοποθετηση κινητου τηλεφωνου-gps σε t 310...?
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΔευ Μαρ 30, 2020 9:54 pm από Luffy

» Σφυρίγματα ALARM μετά το ξεκίνημα
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΣαβ Μαρ 28, 2020 11:08 pm από Χρήστος Κ.

»  πλύσιμο και Τι να προσέξω
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Μαρ 24, 2020 11:13 pm από Antie

» Περι Εξατμισεων.....
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Μαρ 24, 2020 5:23 pm από Dienek

» Αγορά Τ310
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΚυρ Μαρ 22, 2020 6:41 pm από Dermatis

» Εντυπώσεις απο 15άρι γρανάζι
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΚυρ Μαρ 22, 2020 1:51 pm από Makis72


 

 Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Giorgos V
Forum & Club Founder
Forum & Club Founder
Giorgos V

Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Ιαν 14, 2020 7:35 pm

ΑΠΟ: @disergio [φιλος του forum]

Ψαχνοντας στις ιστοσελιδες της ZONTES βρηκα ολες τις πληροφοριες που χρειαζομουν για τον μαθηματικο υπολογισμο .

Πολυ εξυπηρετικο δε ειναι το γεγονος , οτι τα αποτελεματα στα οποια θα αναφερθω παρακατω  .....
αφορουν ολα τα 310 , αφου χρησιμοποιουν κοινες σχεσεις ταχυτητων και τροχους .

Εξαιρεση αποτελει μονον  το 310V , το οποιο εφοδιαζεται με πισω ελαστικο διαστασης 180/55/17 αντι του 160/60/17 των λοιπων  μοντελων ,και το οποιο διδει ελαφρως μεγαλυτερη περιμετρο [βημα] , το οποιο ομως ελαχιστα [αμελητεα] επηρεαζει τα πραγματα ,οπως θα εξηγησω στις σημειωσεις μου.


Το διαγραμμα λοιπον που αποτυπωνει την  αληθεια των πραγματων , εχει ως εξης .


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Η ταχυτητα [σε πραγματικα km/h] λοιπον που μας διδει η καθε σχεση φαινεται στον πινακα του διαγραμματος .

Στο παραδειγμα μου δε , εχω επιλεξει τις 10.000 rpm [ λιγο πανω απο τις στροφες της μεγιστης ισχυος] .

Βλεπουμε λοιπον  , οτι τα 150 km/h που επικαλειται το εργοστασιο ως τελικη ταχυτητα , ερχονται με την  6η στις 10.000 rpm [149,5 για την  ακριβεια] .



Επανερχομαι λοιπον γιατι .... καλη η βελτιωμενη αισθηση των νεων σχεσεων [με το 15αρι γραναζι] ,
αλλα καλο ειναι να ξερουν [οσοι το χρησιμοποιουν ] , ΠΩΣ μεταφραζονται ολα αυτα σε αριθμους .


Ετσι λοιπον εκανα ξανα τους υπολογισμους , και ιδου τα νεα στοιχεια με το γραναζι των 15Τ  [σε παρενθεση - προς συγκρισιν - οι αντιστοιχες τιμες με το γραναζι των 14Τ] .


ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ [14Τ] : 3,000


ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ [15Τ] : 2,800
1η -   4,66 km/h ανα 1000 rpm [  4,35]
2α -   7,01 km/h ανα 1000 rpm [  6,54]
3η -   9,68 km/h ανα 1000 rpm [  9,03]
4η - 11,99 km/h ανα 1000 rpm [11,19]
5η - 13,55 km/h ανα 1000 rpm [12,65]
6η - 16,01 km/h ανα 1000 rpm [14,95]
Αυτο σημαινει οτι στις 10.000 rpm [για να ειναι ευκολη οι συγκριση με το εργοστασιακο 310Τ] ,


το "τροποποιημενο" μοντελο μας δινει .... :
1η -   46,6 km/h [αντι των    43,5]
2α -   70,1 km/h [αντι των    65,4 / οφελος +  4,7 km/h]
3η -   96,8 km/h [αντι των    90,3 / οφελος +  6,5 km/h]
4η - 119,9 km/h [αντι των 111,9 / οφελος +  8,0 km/h ]
5η - 135,5 km/h [αντι των 126,5 / οφελος +  9,0 km/h]
6η - 160,1 km/h [αντι των 149,5 / οφελος +10,6 km/h]


Εαν θελουμε να το μεταφρασουμε και αλλιως [ωστε να γινει πιο εύληπτο σε οσους εχουν κανει ή θα κανουν την μετατροπη αυτη] , εχουμε ....

1η -   43,5 km/h [στις 10.000 rpm με το γραναζι 14Τ , στις 9.335 rpm με το γραναζι 15Τ]
2α -   65,4 km/h [στις 10.000 rpm με το γραναζι 14Τ , στις 9.330 rpm με το γραναζι 15Τ]
3η -   90,3 km/h [στις 10.000 rpm με το γραναζι 14Τ , στις 9.330 rpm με το γραναζι 15Τ]
4η - 111,9 km/h [στις 10.000 rpm με το γραναζι 14Τ , στις 9.333 rpm με το γραναζι 15Τ]
5η - 126,5 km/h [στις 10.000 rpm με το γραναζι 14Τ , στις 9.336 rpm με το γραναζι 15Τ]
6η - 149,5 km/h [στις 10.000 rpm με το γραναζι 14Τ , στις 9.338 rpm με το γραναζι 15Τ]



ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

1.  Οι ταχυτητες που εμφανιζονται στο διαγραμμα ειναι πραγματικες . Αυτο κατ' επεκτασιν μας βοηθα να υπολογισουμε και το σφαλμα ταχυμετρου του οχηματος μας .

Εαν για παραδειγμα κινουμενοι με 6η και 8000 rpm δουμε στο ταχυμετρο μας 132,00 km/h , τοτε ευκολα  καταλαβαινουμε οτι το σφαλμα του ταχυμετρου μας ειναι :

132,00 - 119,60 [14,95 X 8000] = 12,4 km/h . Και βεβαια , το αποτελεσμα αυτο ειναι ακριβεστερο καθε αλλου , πχ. μεσω GPS !

2. Οι ταχυτητες του υπολογισμου μου ειναι απολυτως ανεπηρεαστες απο καθε κατασταση φόρτου , κλιση εδαφους ή αεροδυναμικων  επιδρασεων [πχ. λογω πνεόντων ανεμων] .

Εαν δηλαδη κινουμεθα πχ. με 5η και 10.000 rpm , ειτε ειμεθα ενας ή εκατο επανω στην μηχανη , ειτε ανηφοριζουμε ή κατηφοριζουμε , ειτε μας "σπρωχνει" αέρας 10 μποφωρ .....η πραγματικη ταχυτητα μας με το 310 θα ειναι .... 126,5 km/h [+ το σφαλμα στο ταχυμετρο μας] .

3. Ειδικως για το μοντελο 310V , το αμελητεα μεγαλυτερο πισω ελαστικο διδει μολις + 1,4 km/h υψηλοτερη ταχυτητα στις 10.000 rpm με 6η [δηλ. 150,9 αντι των 149,5] ,αρα πρακτικα εχουν τις ιδιες ακριβως επιδοσεις .

4. Το κερδος απο την αλλαγη του εμπρος γραναζιου της μεταδοσης απο 14Τ σε 15Τ ειναι η πιο "απλωμενη"  λειτουργια των σχεσεων ,
η οποια ομως δινει τις ιδιες ταχυτητες με το 14αρι γραναζι , αλλα σε 630 rpm λιγοτερες . Και βεβαια , 8 εως 10 περιπου km/h περισσοτερα σε ταχυτητα .
Για παραδειγμα , πριν [με το 14αρι γραναζι] ειχατε ταχυτητα 150 πραγματικων km/h  με 6η και 10.000 rpm [περιπου 163 στο ταχυμετρο] , 

ενω με το 15αρι εχετε πλεον 160 πραγματικα km /h . Αυτο , για τους θιασωτες της ... πιο τουριστικης οδηγησης ,

σημαινει μια πιο ξεκουραστη και πιο οικονομικη λειτουργια του κινητηρα



ΑΠΟ: @disergio [φιλος του forum]

_________________
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, εαν το νιώθεις μείνε, φύγε εάν σε χαλάει!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Giorgos V στις Τετ Ιαν 15, 2020 9:24 am, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
plesia
Bronze Member
Bronze Member
plesia

Ημερομηνία εγγραφής : 26/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Ιαν 14, 2020 9:16 pm

Ζωγραφισες παλι...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giorgos V
Forum & Club Founder
Forum & Club Founder
Giorgos V

Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Ιαν 14, 2020 9:38 pm

Οπως αναφερω τοσο στην αρχη οσο και στο τελος η συγκεκριμεμεη δημοσιευση ειναι απο τoν  
 @disergio [φιλος του forum] οχι απο μενα.

Να τον ευχαριστήσω για το κοπο που εκανε να ασχοληθει μια και δεν ειναι καν κατοχος zontes

_________________
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, εαν το νιώθεις μείνε, φύγε εάν σε χαλάει!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
disergio
Rising star
Rising star


Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2020
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Ιαν 21, 2020 2:05 am

Επειδη - οπως διαβαζω στο forum - η αλλαγη του εμπρος γραναζιου
ειναι κατι που απασχολει και τους κατοχους του μοντελου των 250 cc ,
στον παρακατω πινακα μπορειτε να δειτε την ταχυτητα/1000 rpm για καθε σχεση [gear] και για ολα τα μοντελα .
Αυτο θα βοηθησει , αφ' ενος μεν να υπολογιζετε την πραγματικη ταχυτητα που κινεισθε ανα πασα στιγμη ,
αφ' ετερου δε να γνωριζετε εκ των προτερων [ή εκ των υστερων] την μεταβολη σε ταχυτητα [οφελος]
που προκυπτει απο την αλλαγη του γραναζιου [ απο το 14Τ στο μεγαλυτερο 15Τ ] , στο 310 και το 250 αντιστοιχως .

Οι διαφορές στην ταχυτητα , που προκυπτουν μεταξυ του μοντελου των 300 και αυτου των 250 cc ,
ειναι αποτελεσμα των παρακατω παραμετρων :
1. των διαφορετικων διαστασεων των πισω τροχων τους
2. των διαφορετικων γραναζιων των πισω τροχων τους
3. των διαφορετικων σχεσεων των κιβωτιων τους

Και οπως ηδη εχω αναφερει , το φορτίο , η κλιση του δρομου και η ισχυς ,
ουδολως επηρεάζουν τα αποτελεσματα του πινακος ,
αφου ακομη και αν οι κινητηρες τους απεδιδαν πχ. 100 kw αντι των 26 του μοντελου 310 ,
αυτά θα ησαν και παλι τα ιδια !

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Για να υπολογισει καποιος την πραγματικη του ταχυτητα ,
δεν εχει παρα να πολλαπλασιασει την ταχυτητα [speed] του πινακα [ στη σχεση - gear - του μοντελου που τον  ενδιαφερει ] ,
με τις στροφες [rpm] που επιθυμει . Αυτη θα ειναι και η πραγματικη του ταχυτητα .
πχ. ZONTES 310 14Τ - ταχυτητα στις 7000 rpm με 5η = 12,65 Χ 7000 = 88,5 km/h .
Στην πραξη ....  ο,τι περισσοτερο δει στο κοντέρ του
[ στις ιδιες βεβαιως στροφες και με την ιδια - με αυτην του υπολογισμου - σχεση στο κιβωτιο ] , ειναι το γνωστο "σφαλμα ταχυμετρου" .


Έχει επεξεργασθεί από τον/την disergio στις Κυρ Φεβ 02, 2020 11:03 am, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Άτλαντας
Golden Member
Golden Member
Άτλαντας

Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2019
Τόπος : Ατλαντίδα

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤρι Ιαν 21, 2020 9:56 pm

Χάρμα τα νούμερα...άντε να σε δω και με τις αναρτήσεις όταν βγάλεις άκρη!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://imgur.com/user/WorldIsNotEnough
agapoulas
New Member
New Member


Ημερομηνία εγγραφής : 20/08/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΣαβ Φεβ 01, 2020 10:30 pm

Ενας εξαιρετικος μηχανικος. Μπραβο..

Αν το HOBBY 125 δεν μου ειχε κανει τοσα προβλήματα, θα σκεφτομουν πολυ σοβαρα την αγορα ενος ZONTES.
Δεν ξερω αν το HOBBY 125 ειναι Zontes ή οχι, το θεμα ειναι οτι μου αφησε γενικα μια αρνητικη αποψη για την DAYTONA, οτι σχεση εχει αυτη με την ZONTES, ως προς το θεμα του after sales.
Θα συμφωνησω μαζι σου οτι τα συνεργεια παιζουν πολυ μεγαλο ρολο στην διαμορφωση της γνωμης σχετικα με την αξιοπιστια και μετα απο προσωπικη εμπειρια στο τριτο συνεργειο που πηγαινω το μηχανακι ο ανθρωπος με εκανε να αποκτησω λιγο εμπιστοσυνη και να μην προσευχομαι καθε φορα που το ξεκιναω..

Δεν ανοιγουμε ενα συνεργειο καλυτερα??

Να εισαι καλα παντως και συνεχισε την καλη δουλεια σου..

Φιλικα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giorgos V
Forum & Club Founder
Forum & Club Founder
Giorgos V

Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΣαβ Φεβ 01, 2020 11:41 pm

Daytona:μαρκα επινοησης του Γκοργκολη (εισαγει μηχανακια απο Κινα...οπως πχ κανει ο Ζερβουδακης με τα κινητα και τα ονομαζει ZER)

SΥΜ:Sanyang Motor Co., Ltd.  Tαιβανεζικη μαρκα μοτο-σκουτερ με παγκοσμιες εξαγωγες

ZontesGuangdong Tayo Motorcycle Technology Co., Ltd Κινεζικη μαρκα μοτο του ομιλου ΤΑΥΟ με παγκοσμιες εξαγωγες (πλεον)

Καμια απολυτως σχεση μεταξυ τους γενικα αυτα τα τρια

Κοινος επισημος εισαγωγεας για Ελλαδα και βαλκανια στα SΥΜ /Zontes /(daytona)

Κοινο δικτυο εξυπηρετησης μια και ο εισαγωγεας ειναι ο ιδιος και στα 3

Aftersales  για κλαματα  και στα τρια (μια και ειναι κοινο το δικτυο) στη μεγιστη πλειοψηφια του πλην μετρημενων εξαιρεσεων.

Tο να λεμε οτι το Zontes ειναι daytona, ειναι σα να λεμε οτι το daytona ειναι SYM.Aπλα δεν ισχυει

_________________
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, εαν το νιώθεις μείνε, φύγε εάν σε χαλάει!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
disergio
Rising star
Rising star


Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2020
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι   Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι EmptyΤετ Φεβ 12, 2020 4:01 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ενα απo τα πολυ θετικα στοιχεια των εγχρωμων οθονων των εκδοσεων T1/X1/R1 ειναι η αριθμητικη απεικονιση των rpm του κινητηρα [σε αντιθεση με τις ασαφεις και δυσανάγνωστες απεικονισεις του πινακα των απλων εκδοσεων ] .
Για καποιον που "δουλευει" περισσοτερο με το στροφομετρο παρά με το ταχυμετρο .... , αυτο ειναι πολυ χρησιμο !
Στο παραπανω video ,  το R1 ή R2 κινειται με 6η σε διαφορετικες rpm/ταχυτητες .
Καταγραφοντας τις ενδειξεις του ταχυμετρου  απο τις 5500 rpm εως τις 9000 rpm [ανά 500] και σε συγκριση με την  πραγματικη ταχυτητα της μηχανης [οπως αυτη αποτυπωνεται στον σχετικο πινακα που εχω αναρτησει παραπανω] , το σφαλμα του ταχυμετρου [η εμφανιση δηλαδη ... αισιοδοξων ενδειξεων ] σε ολο το φασμα των στροφων , ευρέθη περιπου στα +8 εως +9 km/h .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Kλιμακωση σχεσεων κιβωτιου με 14αρι και 15αρι γραναζι
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτο :: Γενικά Θέματα. :: Θέματα Γενικής Φύσης για τα Zontes-
Μετάβαση σε: