Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτοσυκλετών Zontes στην Ελλάδα.
 
ΦόρουμEventsΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
» Καθαρισμός και βάψιμο ζάντας
Περι Εξατμισεων..... EmptyΣήμερα στις 10:47 am από Elendar

» 15Τ γραναζι για ολα τα Zontes
Περι Εξατμισεων..... EmptyΧθες στις 2:21 am από chris130

» τι καλυντικα χρειαζεται η καλη μας?
Περι Εξατμισεων..... EmptyΚυρ Απρ 05, 2020 7:43 pm από Giorgos V

» Εντυπώσεις απο 15άρι γρανάζι
Περι Εξατμισεων..... EmptyΚυρ Απρ 05, 2020 3:28 pm από Giorgos V

» T 310 και χωμα
Περι Εξατμισεων..... EmptyΣαβ Απρ 04, 2020 7:15 pm από Giorgos V

» Μπαγιαζιερες R310 και R1 310
Περι Εξατμισεων..... EmptyΠαρ Απρ 03, 2020 5:15 pm από SelfguardX

» Προβολάκια για Zontes T310
Περι Εξατμισεων..... EmptyΤρι Μαρ 31, 2020 8:39 pm από Konstantinos

» ιδεες για τοποθετηση κινητου τηλεφωνου-gps σε t 310...?
Περι Εξατμισεων..... EmptyΔευ Μαρ 30, 2020 9:54 pm από Luffy

» Σφυρίγματα ALARM μετά το ξεκίνημα
Περι Εξατμισεων..... EmptyΣαβ Μαρ 28, 2020 11:08 pm από Χρήστος Κ.


 

 Περι Εξατμισεων.....

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Giorgos V
Forum & Club Founder
Forum & Club Founder
Giorgos V

Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΤρι Μαρ 03, 2020 11:03 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Επειδη συνεχως πολλοι ρωτουν το ιδιο πραγμα και εχω κουραστει να εξηγω ξανα και ξανα τα ιδια....

Εχω αναλυσει απειρες φορες το ΜΥΘΟ της ελευθερης εξατμισης  οταν γινεται μπακαλιστικα και στην τυχη 
(οτι δηλαδη κανουν οι περισσοτεροι μην πω σχεδον ΟΛΟΙ).

Μια ελευθευρη εξατμιση (καζανακι) η οποια  δεν μελετημενη για τον συγκεκριμενο κινητηρα 
ΔΕΝ αποδιδει καλυτερα.

Μεταβαλει ατσουμπαλα τα σχεδιαγραμματα ροπης και ιπποδυναμης και 95% των φορων περισσοτερο ΧΑΝΕΙΣ παρα κερδιζεις στο συνολο. 

Πριν καιρο εβαλα δυναμομετρηση απο μελετημενη φουλ συστημα εξατμισης (οχι μονο τελικο) για DRZ 400 (που ειναι ο ιδιος κινητηρας).Παιρνει ελαχιστα μεταξυ 4500-5500 περιπου 1,5hp χανει μεταξυ 3500-4000 και χανει περισσοτερο μετα στα ψηλα.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Βαλετε εδω οτι εχεις λιγοτερα κυβικα, μεγαλυτερη συμπιεση και εντελως διαφορετικο σχεδιασμο συστηματος εξατμισης....

Πιστεψε με..μονο θορυβο θα παρετε με αυτο που θα σου κανουν εδω τα "μαστορια"  παρα κατι σοβαρο με ενα τελικο και μονο!


Η αντικατασταση καζανιου απο σωληνα και η τοποθετηση ελευθερου στη θεση απο τις μπουκες, απελευθερωνει υπερβολικα τα καυσαερια με αποτελεσμα να αυξανει η ταχυτητα εξαγωγης τους, αλλα απο την αλλη να πεφτει η πιεση υπερβολικα.


Αυτο μπορει στα χαμηλα να δωσει κατι αλλα στα ψηλα θα εχει πολλες απωλειες....και πολυυυυυυ θορυβο.
Ειναι λαθος σχεδιαστικα να κανετε αυτο το πραγμα!

Το εργοστασιο δε το εκανε ετσι απο βιτσιο...ειχε λογο που τη σχεδιασε ετσι!

Τωρα οποιος δεν ενδιαφερεται για το τι χαλαει αλλα για το τι θα ακουει και οπτικα τον ικανοποιει, μπορει να το κανει στη μηχανη του...

Μην εχει την ψευδαισθηση μονο λογο του θορυβου οτι θα πηγαινει καλυτερα, γιατι στην πραγματικοτητα το αναποδο θα εχει συμβει στο συνολο της αποδοσης

_________________
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, εαν το νιώθεις μείνε, φύγε εάν σε χαλάει!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
disergio
Rising star
Rising star


Ημερομηνία εγγραφής : 21/01/2020
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΤετ Μαρ 04, 2020 9:27 am

Θα συμφωνησω . Στις μερες μας η υποθεση "αντικατασταση εξατμισης" ειναι τουλαχιστον αστεια , και προσωπικα με παραπεμπει στις "δικές μου" εποχες της δεκαετιας του ΄80 [οι περισσοτεροι δεν  θα ειχατε γεννηθει κάν ] , τοτε που οι εξατμισαδες "εχτισαν" περιουσιες επανω στην μόδα της εποχης εκεινης . Άλλα τόσα χρηματα διναμε και στην  Weber  για να βαλουμε εκεινα τα περιβοητα διπλά 40άρια , ακομη και στα Yugo !
Mια μη μελετημενη εξατμιση λοιπον , για να σας δωσει τον θορυβο που ζητατε  , θα αλλαξει τα χαρακτηριστικα αποδοσης του κινητηρα επι τα χείρω . Ενω  μια μελετημενη εξατμιση επωνυμου οικου για να σας δωσει "νόμιμο ηχο και εκπομπες καυσαεριων " , θα σας ζητησει εναν  "σκασμό" λεφτά με αμελητεα αυξηση της ισχυος και της ροπης . Μια τετοια επενδυση ειναι απολυτως ασύμφορη . Το πιο σημαντικο ομως ειναι , οτι για να ειστε νομιμοι πρεπει να αγορασετε και τον  καταλυτη , αλλιως ΔΕΝ περνάτε ΚΤΕΟ ! Ενω εξ'ισου σημαντικο ειναι οτι για να εκπεμπει η εξατμισή σας τα ... νόμιμα , πρεπει να αλλαζετε τον  καταλυτη και την  εσωτερικη μονωσή της ανα διετία [εαν  δεν  απατώμαι] . Εχετε αναρωτηθει τί κοστιζει αυτη η ιστορια ? Ρωτηστε στην  Acrapovic  !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giorgos V
Forum & Club Founder
Forum & Club Founder
Giorgos V

Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΤετ Μαρ 04, 2020 9:43 am

Τα καυσαέρια είναι πολύ μικρα εάν το δεις ανά μονάδα (μηχανή) σε τέτοιου τύπου κινητηρα.

Όταν όμως όλοι έχουν αυτό το βιτσιο και ξηλώνουν καταλύτες στο σύνολο, έχουμε να αναπνέουμε καρκίνο όλοι μαζί για να φτιάχνονται μερικοι με το φετίχ ότι έχουν εξάτμιση....νομίζοντας ότι πάνε καλύτερα επειδή ακούν περισσότερο θόρυβο, ενώ πάνε χειρότερα.

Όλες οι εξατμίσεις τύπου πχ acrapovic,delcevic,yoshimura, black widow κλπ το αναγράφουν ξεκάθαρα ότι δεν είναι street legal....είναι μόνο για αγωνιστική χρήση!!!

Τόσο μας κόβει ορισμένες φορές δυστυχως

Αλλά προφανώς ο "μηχανοβιος" που ξέρει καλύτερα και έχει τη νοοτροπία του 1980  θα βάλει γιατί "πάει καλύτερα" αφού....
Μετα  ...το mivv είναι καλύτερο από το race tech, η acrapovic ειναι καλύτερη από yoshimura, το κόκκινο είναι καλύτερο από το μπλε και κάθε άλλη καφενειακου τύπου συζήτηση.
Τι θα πει είναι καλύτερο?
Όταν παίρνεις universal πράγματα μη συγκεκριμένα κατόπιν μελέτης η μετρησεων, το μόνο που μπορείς να κρίνεις ως καλύτερο είναι η ποιότητα κατασκευής τους και όχι τι απόδοση η δουλειά κάνουν στην πραγματικότητα εκεί που το βάζεις

Επιπλέον δε οποίος έχει την ψευδαίσθηση ότι σε αυτό τον κινητήρα μπορεί να πάρει πάνω από 1-1,5 ίππους με φουλ σύστημα!!!!!! (πόσο δε από ένα καζανάκι μόνο που ούτε 0,5 δε θα δει) πλαναται πλάνη οικτρα

_________________
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, εαν το νιώθεις μείνε, φύγε εάν σε χαλάει!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Dienek
New Member
New Member
Dienek

Ημερομηνία εγγραφής : 01/10/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΔευ Μαρ 23, 2020 10:13 pm

Καλησπέρα, σκέφτηκα να γράψω τον προβληματισμό μου εδώ μιας και ο τίτλος ταιριάζει.
Έβαλα μπροστά την μηχανή να δουλέψει λίγο στο ρελαντί λόγο πολλών ημερών ακινησίας και βρήκα την ευκαιρία και παρατήρησα ότι ενώ η κάτω μπούκα της εξάτμιση βγάζει πίεση , η επάνω ισα ισα που βγάζει κάτι. Αν ήταν δικύλινδρη θα ανησυχούσα αλλά τώρα απλά δεν μπορώ να το εξηγήσω γιατί και οι δύο μπούκες παίρνουν από τον ίδιο σωλήνα εξαγωγής.  Γίνεται και σε εσάς αυτό ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giorgos V
Forum & Club Founder
Forum & Club Founder
Giorgos V

Ημερομηνία εγγραφής : 13/06/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΤρι Μαρ 24, 2020 12:01 am

Eτσι ειναι φυσιολογικο.
Δες απο πισω πως ερχονται οι σωληνες και θα καταλαβεις γιατι συμβαινει αυτο

_________________
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει, εαν το νιώθεις μείνε, φύγε εάν σε χαλάει!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GeorgeZ81
New Member
New Member
GeorgeZ81

Ημερομηνία εγγραφής : 27/12/2019
Τόπος : Αθήνα

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΤρι Μαρ 24, 2020 12:56 am

Dienek έγραψε:
Καλησπέρα, σκέφτηκα να γράψω τον προβληματισμό μου εδώ μιας και ο τίτλος ταιριάζει.
Έβαλα μπροστά την μηχανή να δουλέψει λίγο στο ρελαντί λόγο πολλών ημερών ακινησίας και βρήκα την ευκαιρία και παρατήρησα ότι ενώ η κάτω μπούκα της εξάτμιση βγάζει πίεση , η επάνω ισα ισα που βγάζει κάτι. Αν ήταν δικύλινδρη θα ανησυχούσα αλλά τώρα απλά δεν μπορώ να το εξηγήσω γιατί και οι δύο μπούκες παίρνουν από τον ίδιο σωλήνα εξαγωγής.  Γίνεται και σε εσάς αυτό ;

Οντως, όπως είπε και ο Γιώργος, αν δεις τους σωλήνες θα προσέξεις πως δεν είναι ακριβώς διχοτόμηση του σωλήνα, αλλά πιο πολύ σαν μια πρόσθετη έξοδος του κυρίου σωλήνα. Για αυτό και βλέπεις περισσότερη πίεση καυσαερίων και κατάλοιπα στην κάτω μπούκα..

Ανεξάρτητα από αυτό, να προσθέσω το πόσο θετικό είναι που τα τελικά δεν ανεβάζουν καθόλου υψηλή θερμοκρασία στην επιφάνειά τους, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση τυχαίου εγκαύματος. Είναι βέβαια και η θέση τους που βοηθάει..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Dienek
New Member
New Member
Dienek

Ημερομηνία εγγραφής : 01/10/2019
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Περι Εξατμισεων..... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι Εξατμισεων.....   Περι Εξατμισεων..... EmptyΤρι Μαρ 24, 2020 5:23 pm

Κάθε φορά που ψάχνω την μηχανή με εκπλήσσει ευχάριστα. Πραγματικά όλα είναι πολύ μελετημένα και καινοτόμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Περι Εξατμισεων.....
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτο :: Γενικά Θέματα. :: Θέματα Γενικής Φύσης για τα Zontes-
Μετάβαση σε: