Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτο
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτοσυκλετών Zontes στην Ελλάδα.
 
ΦόρουμΓεγονόταΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
» Σβήνει ο κινητήρας
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΣήμερα στις 1:45 am από Lacto

» Εντυπώσεις απο 15άρι γρανάζι
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΧθες στις 5:09 pm από Giorgos V

» Βροχή - νερά
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΧθες στις 5:08 pm από Giorgos V

» Εργοστασιακά ελαστικά
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΧθες στις 3:40 pm από Starletmani

» Και ετσι ξαφνικά άκουσα ένα κρακ!!!
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΤρι Σεπ 22, 2020 8:43 pm από Lacto

» Λιώσιμο πλαστικού κάτω από τον ανεμοθωρακα
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΤρι Σεπ 22, 2020 6:41 pm από MONTELOS T310

» Βελτιωσεις σε zontes R250
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΠαρ Σεπ 18, 2020 11:17 pm από teka1975

» Νέος κάτοχος τ1 310
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΠαρ Σεπ 18, 2020 9:21 am από Nikolaef

» TFT οθόνη και GPS
Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΠαρ Σεπ 11, 2020 5:50 pm από Lacto


 

 Πρώτες εντυπώσεις ...

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
quotsopuerno
Rising star
Rising star


Ημερομηνία εγγραφής : 31/05/2020
Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΙΛΙΟΝ

Πρώτες εντυπώσεις ... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Πρώτες εντυπώσεις ...   Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΔευ Ιουν 08, 2020 7:36 pm

Πολύ καλησπέρα σας και πάλι! ανοίγω καινούριο post να γράψω τις εντυπώσεις μου.
Σήμερα το παρέλαβα και πλέον είμαι ένας απο εσάς!
Το μηχανάκι είναι παιχνίδι στο δρόμο, κόβει τιμόνια, κάνεις επιτόπια κτλ για πλάκα, πολύ πολύ σταθερό, σου δίνει την αίσθηση που είχα με ενα gs1000 οτι δεν καβαλάς μια απλη μηχανή όταν αρχίσει να τσουλάει.
Είναι το μονόμπρατσο με την καινούρια οθόνη, και με την μεγάλη μπαταρία τελικά. Απ'όσο θυμάμαι χωρίς κουμπί για απενεργοποίηση abs.
Τα φρενάκια του θέλουν ακόμα λίγο πάτημα αλλά έχω την αίσθηση οτι τα υψηλής τουλάστιχον μπροστά δεν τα γλιτώνει. Θα δείξει μόλις πατήσουν καλά.
Ένοιωθα κάμποση ζέστη στα πόδια απο το μοτεράκι, αλλά ίσως είναι και επειδή το δουλεύω και εγώ λίγο περίεργα μέχρι να το συνηθίσω.
Μου μοιάζει μηχανάκι δύο ταχυτήτων. Τι θέλω να πώ με αυτό... πρώτη δευτέρα τρίτη τετάρτη για μέσα στη πόλη, πέμπτη για επαρχιακό έκτη για εθνική, ίσως τριών ταχυτήτων τότε!
Είμαι μια ταχύτητα πάνω εδω μέσα απ'ότι θυμάμαι να είχα συνηθίσει , γενικά φαίνεται λίγο κοντό ίσως να το θέλει το γραναζάκι του αλλά είναι αρχή ακόμα για να κρίνω.
Όλα δουλεύουν για την ώρα.
Η νεκρά μου φάνηκε στην αρχή οτι ήθελε χειρουργική ακρίβεια στο πόδι για να μπεί, αλλά μετά απο λίγα πατήματα ή έστρωσε ή το συνήθισα.
Κραδασμοί φυσιολογικά πράγματα για μονοκύλινδρο γιατί δεν το πολυδούλεψα με 5η 6η, απλά γενικά μου μοιάζει κοντό μέχρι την τετάρτη.
Στο βενζινάδικο το χαζέυαν τα παιδιά, ο ένας μου είπε αν δεν το έβαζες μπροστά να το ακούσω θα νόμιζα πως ήταν 1000άρι.
Δεν ξέρω.... νομίζω μαρέσει πολύ.
Μου έχει έρθει και το dna το φιλτράκι, αλλά θα του το περάσω μετά το πρώτο σέρβις δεν έχει νόημα ακόμα.
Η ανάρτηση του είναι σφιχτή αλλά σωστά σφιχτή,μ'αρεσει ο τρόπος που αποσβαίνει, το ένοιωθα πολύ δεμένο, καλά εντάξει το στρίβεις για πλάκα, αλλά θέλει να είσαι μετρημένος φυσικά όπως σε όλα τα πράγματα.
Ωραία ροπή για τα κυβικά του χαμηλομεσαίες, δεν σε προβληματίζει καθόλου για να κινηθείς. Τώρα πως ξεκολλάει με γκάζια και αν έχει κάποιο μικρό ξέσπασμα σε κάποιες στροφές δεν ξέρω ακόμα θα το μάθω μετά τα 1000χλμ.
Γενικά παίρνεις πολύ περισσότερη μηχανή απο τα λεφτά που δίνεις αυτό βλέπω.
Το συγκεκριμένο με 400άρι κινητήρα δικύλινδρο σε σειρά, στην συμπίεση που έχει αυτό τώρα, με 40-45 άλογα, όσο το δυνατόν γίνεται με την λιγότερη δυνατή αύξηση του βάρους και μαζεμένο μοτέρ μέσα απο τα ρεζερβουάρ όπως είναι αυτό με 5000-5300 ευρώ θεωρώ οτι θα τα σκότωνε όλα τα άλλα σε πωλήσεις.
Δεν θέλω να το θεωποιήσω αλλά όπως είπα παίρνεις περισσότερη μηχανή για τα λεφτά που δίνεις.
Σαν πρώτες εντυπώσεις λοιπόν αν εξαιρέσουμε τις πρώτες 4 ταχύτητες που μου φαίνονται κοντές, (τα φρένα δεν μπορώ να τα κρίνω ακόμα δεν έχουν πατήσει) , και το οτι μόλις πας να σηκωθείς όρθιος πάνω στην μηχανή τα μπούτια τρώνε ένα σκάλωμα λίγο πάνω στο ρεζερβουάρ η μηχανή είναι.... δεν θέλω να το πώ άψογο, θα το πω, ένα σωστά στημένο μηνιατουρίστικο gs που κάνεις χαρά να το οδηγείς, οπου θεωρώ οτι έχεις και πολλές προοπτικές βελτίωσης σε όποιον θέλει να ασχοληθεί!
Ελπίζω να σας δώ σύντομα σε κάποια συνάντηση!

EDIT: Μετά απο μικρή δικάβαλη νυχτερινή βολτούλα εδώ τριγύρω οι εξής διαπιστώσεις. Όσο μ'αρέσει η ανάρτηση όταν είμαι μόνος μου στο δικάβαλο ο πίσω χοροπηδάει στις λακούβες, θα δω πόσο μαλακώνει και βλέπουμε
και επίσης η βεντάλια που κάνουν τα φώτα δίνει κάκκιστη ορατότης. Πάντως απο γκαζάκι όμορφο, μπορείς να κάνεις εύκολα δικάβαλος προσπέραση σε ανηφόρα σε κάποιον που κινείται αργά.
Μανία να στρώνω πάντα το πίσω φρένο πρώτο! Άιντε να δούμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lyrman21
New Member
New Member
lyrman21

Ημερομηνία εγγραφής : 18/04/2020
Τόπος : Αθηνα

Πρώτες εντυπώσεις ... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρώτες εντυπώσεις ...   Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΠεμ Ιουν 11, 2020 2:13 pm

Καλοριζικο και καλες βολτες!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Makis72
Silver Member
Silver Member


Ημερομηνία εγγραφής : 03/03/2020
Τόπος : Νίκαια - Αττική

Πρώτες εντυπώσεις ... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρώτες εντυπώσεις ...   Πρώτες εντυπώσεις ... EmptyΣαβ Ιουν 13, 2020 12:35 am

Καλορίζικο !!! Σήμερα έκλεισα 3 μήνες με το δικό μου T310 έχοντας διανύσει 2.250 χλμ. Σχεδόν ταυτίζομαι με τα γραφόμενα σου και ειδικότερα στο σημείο που αναφέρεις την ιδανική ιπποδύναμη. Και για εμένα είναι το μόνο"μελανό" σημείο, δυστυχώς το πλησιέστερο στην περιγραφή σου είναι το KTM 390 adventure αλλά με κόστος 2.000€ παραπάνω. Αν η Zontes κατάφερνε κάτι τέτοιο κοντά στα 5.500€ τότε όλοι οι άλλοι θα έχαναν τον ύπνο τους. Μέχρι τότε καλούς δρόμους σε όλους μας....!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Πρώτες εντυπώσεις ...
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτο :: Μοντέλα :: T 310 :: Ερωτήσεις για το T310-
Μετάβαση σε: