Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτο
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτοσυκλετών Zontes στην Ελλάδα.
 
ΦόρουμΓεγονόταΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
» After market led φώτα (μεσαία-μεγάλη σκάλα)
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΣήμερα στις 1:46 am από GeorgeZ81

» STAND ΚΥΛΙΣΗΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥ E4010
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΧθες στις 9:12 pm από Di.angelo

» Νέα έκδοση zontes. Version 2021
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΧθες στις 8:56 pm από Giorgos V

» Αλλαγη ελαστικων
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΧθες στις 8:42 pm από Giorgos V

» Τιμόνι & Τζόγος, συμπλέκτης, sleep mode, εργαλεία
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΧθες στις 5:46 pm από Andreas.k

» TFT οθόνη και GPS
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΧθες στις 2:41 pm από sheep

» Προβληματα με ΝΕΑ κλειδια!
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΔευ Οκτ 19, 2020 11:12 pm από Giorgos V

» Zontes x1 310
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΔευ Οκτ 19, 2020 2:58 pm από vasilis2010gr

» Αγορα G155
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΠαρ Οκτ 16, 2020 10:39 pm από IliasAm


 

 ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα...

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Άτλαντας
Golden Member
Golden Member
Άτλαντας

Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2019
Τόπος : Ατλαντίδα

ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα...   ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα... EmptyΚυρ Οκτ 11, 2020 12:25 pm

Πολλοί που δεν γνωρίζουν ακόμη την συγκεκριμένη μάρκα,
με ρωτάν πόσα κυβικά είναι.
Φυσικά τους προκαλώ να μαντέψουν, έτσι για τη φάση.

Έχω ακούσει τα εξής λοιπόν:

- Λιγότερο απο 500 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
- 400 - 600 το κόβω
- Μοιάζει με 800άρι, αλλά θα πω 650.
- 900 - 1000?
Εντάξει οι περισσότεροι που το έβλεπαν σταματημένο, δεν το άκουγαν να δουλεύει, οπότε ξέφυγαν πραγματικά....χαχαχ

1000άρι ρε φίλε? του λέω!
Πολλά δεν λές;

Χτές που είδα τον Άτλαντα δίπλα στον Οδυσσέα βέβαια
(μετά απο ένα χρόνο συναντήθηκαν, τα βλαστάρια μου, λόγω διαφορετικών σπιτιών)
λέω κοίτα να δεις!!!

Το ένα 1200 κυβικά και το άλλο μόλις 300, όμως εμφανισιακά είναι πολύ κοντά!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
====================================================================
Άν δεν γνωρίζεις τι είναι οι 2 μοτοσυκλέτες αυτές, και δεν το έχεις πολύ με τα ΜΕΚΑΝάΚΙΑ
δεν βγάζεις εύκολα συμπέρασμα!

Βέβαια αυτό δείχνει την εμμονή του Eric Buell να φτιάχνει μοτοσυκλέτες όσο το δυνατόν πιο μαζεμένες
με το κέντρο βάρους χαμηλά, ώστε να στρίβει με τη ΣΚΕΨΗ!
Λέμε τώρα γιατί έχει ένα στρόφαλο ο κινητήρας της Χάρλεϊ που είσαι σαν το ταψί του μπακλαβά!
Η αδράνειά του και μόνο σε στέλνει ευθεία, εκεί που το μυαλό φωνάζει:
"ΣΤΡΙΨΕ ΚΟΥΛΑΔΙ, που μου θες και BUELL...τρομάρα σου!"
Πολύ ασυνήθιστη μοτοσυκλέτα, αλλά με κερδίζουν όσα δημιουργήματα δεν έχουν δει πολύ αγάπη απο τις μάζες, που για μένα είναι ένδειξη ιδιοφυούς σύλληψης και μοναδικότητας.

Άν κανείς βλαμμένος σαν εμένα, λοιπόν, κάτσει να συγκρίνει τις 2 αυτές μοτό,
θα βρεί σαφέστατες ΔΙΑΦΟΡΕΣ φυσικά, αλλά και περίεργες ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ!
Λόγου χάρην, ΚΑΙ οι 2 έχουν σαν παράσημο το ADVENTURE χαρακτήρα, αλλά όλοι καταλαβαίνουμε ότι
με 17άρες χυτές ζάντες, είσαι μόνο για τις περιπέτειες που σου επιφυλάσσει το αστικό περιβάλλον,
άντε και μερικοί χωματόδρομοι καλά πατημένοι, για να καμώνεσαι ότι πήγες εκεί που δεν έχει πατήσει
ανθρώπινο όν!
Το αστείο είναι ότι ΚΑΙ τις 2 μηχανές, τις έχω ταξιδέψει και έχω κάνει πολλές διαδρομές χωμάτινες,
κυρίως σόλο κλαρίνο, ακόμη και με τα ασφάλτινα λάστιχα.
Εδώ χρειάζεται προηγούμενη εμπειρία απο χώμα και δόξα το τεράστιο πιστόνι του Δώκρτορ Μπίγκoυλα
(Suzuki DR800 Big) απέκτησα αρκετή όταν απο το 2006 γυρνάω τα βουνά μαζί του...ΜΕΓΑΛΗ η χάρη του.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Με ελαστικά λίγο πιο Φίχτι-Φίχτι (ά ρε γιαγιά, τα αγγλικά ήταν η μητρική σου γλώσσαWink
ΚΑΙ το Ζόντες ΚΑΙ το Μπούελ μπορούν να σε εντυπωσιάσουν πόσο πρόθυμα είναι να ανακαλύψεις καινούργια μέρη και παραλίες, ή αγροτικούς δρόμους που θα οδηγήσουν στην παραλιακή βουνοκορφή του Κάτω Κρεμαστού!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το βάρος του Άτλαντα είναι σαφώς στα ΥΠΕΡ, διότι όταν σου πέσει, απλώς τον σηκώνεις και συνεχίζεις.
Ο γερΟδυσσέας όμως, όταν πέσει σε λάσπες ή σαθρό έδαφος, για να τον σηκώσεις θα αφήσεις φόρο τιμής, κανα 2 σπονδύλους θυσία στην τοπική θεότητα του κανιβαλισμού!

Ναι, θέλει τρόπο, δεν είναι τραγικός, αλλά θέλει προσοχή όταν είσαι μόνος σου στα γαμήδια και ψάχνεις την σπηλιά του Άδη ή φτάνεις σε κανα δρακόσπιτο και είσαι εσύ και η κακή σου τύχη μαζι!
   
Επίσης, έχουν και οι 2 μονό δισκόφρενο μπροστά...δεξιά!
Η διαφορά είναι ότι στον Οδυσσέα, το δισκόφρενο είναι περιμετρικό στα 375 ολόκληρα χιλιοστά με 6πίστονη δαγκάνα που καλείται να σταματήσει μια μάζα 220 κιλών με φούλ ζουμιά!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι ο Άτλαντας (aka 310T 3ης γενιάς)
έχει ΚΑΛΥΤΕΡΗ αίσθηση στο φρενάρισμα ενώ διαθέτει ABS με κουμπάκι απενεργοποίησης για το χώμα, ενώ ο Οδυσσέας μας, βασίζεται στην τεχνική του αναβάτη γιανα σταματήσει σωστά και έγκαιρα, χωρίς να  φύγεις ΠΑΝΩ απο το τιμόνι με θεαματικές κινήσεις μπαλέτου!
Ναι είναι πολύ δυνατή η 6πίστονη δαγκάνα αλλά η τρόμπα είναι προοδευτική ενώ το ελαστικό χρειάζεται να είναι καλό και σε καλή κατάσταση, διαφορετικά το low siding (που λέει η αγγλομαθής γιαγιά μου, για το γνωστό "έχασα το μπροστινό, παιδάκι μου!")  το έχεις στο τσεπάκι!

Τα αδέρφια μου απο το AURORA RALLY θα με βοηθήσουν να αλλάξουμε τρόμπα και να δούμε πόσο θα βελτιωθεί η αίσθηση στον γερΟλυκΟδυσσέα. Τουμπί κοντίνιουντ!
=====================================================

Άν θελετε να γράψω ένα αναλυτικό
συγκριτικό με 2 ΕΝΤΕΛΩΣ ανόμοιες μοτό πείτε μου, θα έχει πολύ πλάκα!
Όποιος γουστάρει να βοηθήσει και σε ένα βίντεο...είμαι μέσα!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
 
Άντε να του βάλω και τα προβολάκια του, γιατί θα σκοτωθώ κανα βράδυ στις ερημιές!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
NEVER GIVE UP!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ακόμη και με το ΚΤΜ 690 είναι κοντά σε όγκο!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Άν δεν έχετε τίποτε καλύτερο να κάνετε
χαζέψτε την καινούργια λίστα με φωτό.....ε....δ...ώ: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
έχει ένα ποτ-Μπουρί απο μεγάλες αγάπες και ταξίδια σε 2 τροχούς.

Αρέσει στον χρήστη dmemtsas

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://imgur.com/user/WorldIsNotEnough
 
ΣυνΚΡΗΤΙΚΟ κι απάνου Τούρλα...
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Zontesclub.gr- Διαδικτυακός τόπος συνεύρεσης ιδιοκτητών και φίλων μοτο :: Γενικά Θέματα. :: Θέματα Γενικής Φύσης για τα Zontes-
Μετάβαση σε: